Kızlar benım 42 gun oldu kanamam bitmedi hala 3 gündür gelmıyordu dün evi süpürdüm yemek yaptım çok yoruldum kanams gelmişti bugünde hafif kahverengi akıntım geldi hafif kırmızılıklar da gordum belim karın ağrımda vardı regl oluyorum sandım ama 4 saat sonra gıttım bırsey yok peçete ile silerken kahverengi gördüm yine kusura bakmayın böyle de anlatıyorum . Hastaneye gitmem lazım bebeğimden dolayı hala gıdemedım sürekli memede kalmak istediği için çok zor uyanıkken sadece meme istiyor o yüzden şansım olmadı . Başına gelen böyle bir durum da beni aydınlatsın lütfen