marsiyen smkzn003 Benim bebeğimin yüzünde bir noktada parmak ucu kadar bir yer var atopik dermatit dedi doktor. Ben kullanıyorum günde 7-8 kez sürüyorum etkisi var ama kısa süreli.
Zumra_Fatma smkzn003 egzama degilde hava degisiminden dolayi sirti hep pul pul olmustu cook iyi geldii cook begendim
smkzn003 durununannitoskosu genetik biliyorum bende de var malesef bebeğimde beyaz tenli kuruyo cildi yanakları hep egzama kortizonlu krem de kullanmak istemiyorum şaştım.iyice 😮💨
smkzn003 berrakmutlu Bioderma atoderm creme ultra sürüyorum nemlendiricisini Hergun nerdeyse ama gecmiyo
berrakmutlu smkzn003 bizimki intensive baume görsel paylaşayım aynı mı bir kontrol edin değilse bundan kesinlikle tavsiye ederim
smkzn003 berrakmutlu yok bu değil kuzum benimki atoderm nemlendirici olanı .. bu egzama için olandanmi acaba
berrakmutlu smkzn003 egzama için mi bilmiyorum ama kortizondan bile daha iyi geldi bize deneyin bence. Ama yine de herkeste aynı olmayabilir☺️
berrakmutlu smkzn003 evet defalarca götürdüm 5. Ayında test yaptırdık sadece fıstık ve cevize alerjisi çıktı. Süt alerjisi sanıyorduk ama o çıkmadı. Dr bağırsak tepkili olabilir takip edeceğiz dedi 2 ay sonra tekrar çağırdı. Ama egzamaları muhtemelen alerjiden bağımsız dedi yani genetik olabilirmiş
smkzn003 berrakmutlu ya ben artık hiç bı krem sürmek istemiyorum o derece oldum mustela şampuanı kızarıklık kremini bile sürdüm biodermayida araştırdım.iyice egzama yaptı diyenler var bıraktım surmuyorum hiç birini biraz geçse tekrar cikiyo bacaklarında karnında da olmaya başlayınca mustelayi kullanmayı bıraktım artık kortizonlu kremmi denesem bilmiyorum 😐 genetik olabilir ben egzamalı biriyim abim dedemde var bebeğim 4 aylık oldu bacaklarını kasiyo yara ediyo yuzunude biz daha gidemedik alerji doktoruna 😮💨 kakasinfa mukus varmı sizin peki
smkzn003 sagopakajmerap bizimkide kulak arkası yanakları bacaklarında karnında var hep alsammi diye düşünüyorum 😐😮💨
aslikls smkzn003 benim bebeğimin de kulak arkası, bacaklarında bazı bölgeler, iki kolunda da tam kolunun katlandığı bölgeler, yanakları egzama olmuştu. Doktorumuz sensiderm deneyelim 3-4 günde geçmezse kortizon krem vereceğim dedi ve öyle oldu
aslikls smkzn003 ek gıdaya başlamadan önce hafif kuruluk şeklinde olan egzamalarnı geçirmişti. Ek gıda yoğurt tarımından sonra vücudu biraz tepki verdi ve baya egzaması arttı bu sefer sensiderm kurtarmadı, mustela, la roche bunlar ds geçiremeyince kortizonlu krem verdi doktorumuz