Olmuyor saçlarıma aklar düştü ama olmuyor.2 ay öncesine kadar memeyle uykuya geçen sabaha kadar emen bir çocuktu ,sütten kestiğim gibi uyku düzeni yok oldu şöyle ki gün içerisinde taş taşısa da yorgunluktan ayakta duramaz halde olsa da gece 1-2 ya da 3 gibi uyanır ilk uyanmasında zor bela uyuturum ikincisinde kalkıyor salona koşuyor ağlayarak,uyumuyor .2 aydır uyumuyor hep beraber sabahlıyoruz .Uykusu yetmemesi lazım çünkü az uyumuş oluyor ama dedipim gibi naparsam yapayım ne kadaar yorarsam yorayım çocuk sabaha kadar uyanık ,herşeyi denedim herşeyi …yarın son bi kozumu oynuyacam acaba tv’ye güvenip mi tekrar uyumuyor ,kalktığında ağlıyor önce sonra tv istiyor .Keşke sütten kesmeseydim emseydi emene kadar çünkü çürüttü beni