tombikinannesi Kızlar bebeğimn yumurta beyazına alerjisi var ve 9. Ay aşısı yaptırıcaz hastane ortamında bilen bilir bu aşıda yumurta beyazı var. Benim gibi olanlar aşıdan sonra ne gibi şey yaşadılar acaba
Merve539s tombikinannesi biz de 9. Ayında yaptırdık hastane ortamında üç gğn falan alerji belirtileri gösterdi sonrs bişey olmadı bence yaptırmalısınız
gokceege tombikinannesi benim oğlumunda var yumurtanın tamamına alerji sağlık ocağı geçtiğimiz cuma getir yapalım dedi ama ben götürmedim yaşından sonra eğer alerjimiz geçerse yaptırıcam çocuk doktorumada söylemiştim bu şekilde olur demişti
By-Ay95 tombikinannesi bebeğim 8 buçuk aylık yumurta alerjisi var doktorumuz 1 yaşına kadar bekleyebiliriz dedi ben yaptırmayacağım şimdilik
TazeAnneElmas Ay aşısı dediğiniz kızamık aşısı zaten normal programda 12. Ayda olan bir aşı Suriyeliler yüzünden bu aya çekilmiş 12 gündür sıkıntısını yaşıyoruz. İkinci gün ateş yaptı sonrasında huy değiştirdi 10. Günde tekrar ateş be deri döküntüsü oldu bugün 12. Gün döküntüler artıyor ve bu saatte ayaktayız. Size yaptırmayın diyemem ama ben şimdi olsa 12. Ayında yaptırırdım çocuğum halsiz huysuz kilosu da düştü. O yüzden karar sizin 🙏 Allah evlatlarımıza sağlık güzellik versin 🩵
TazeAnneElmas Yoktu tombikinannesi yoktu ilk günler olmayınca rahatlamıştım şimdi her yeri kırmızı kırmızı😔
tombikinannesi TazeAnneElmas yaaa geçmiş olsun rabbim şifa versin. Çok korktum şimdi benim bebeğimin alerjisi var hemen karnı bacakları kızarır aşı karşıtı değilim her aşısını yaptırdım ama bu aşı beni korkutuyor
tombikinannesi TazeAnneElmas doktorumuz alerji uzmanına danışmamızı istedi kendisi yapalım demedi ama sanırım yaptırmayacağım
rodisko Benimde bebeğimin yumurta alerjisi var ne yapmam gerek yaptırsam mi yaptırmasam mi aşıyı anlamadım henüz 6 aylığız
tombikinannesi rodisko benimkininde var ve bu aşı beni hiç olmadığı kadar korkutuyor. Hem erkene çekilen bi aşı hemde alerji durumu vs
tombikinannesi gokceege hiç bi aşı beni böyle korkutmadı abartıyomuyum bilmiyorum ama anneler hisseder rahatsız olucak evladım yaptırmıcam şuan bende yaşında yaptırız
TazeAnneElmas tombikinannesi tombikinannesi o kadar iyi anlıyorum ki sizi 🩵 Arkadaşım 9 aylık bebeğine yaptırdı yumurta beyazına alerjisi vardı 4 saat içinde tüm vücudu kızardı döküntü yaptı 1 ay uğraştı leke kaldı çocukta sonrasında cildiye doktoru krem ve alerji ilacı verdi öyle toparladı çocuk. Bekleyin 12. Aya kadar birazda dikkat edersiniz zaten az bi zaman kaldı 1 yaşa 🩵 Sağlıkla büyüsün miniklerimiz 🩵🥰
tombikinannesi TazeAnneElmas çok teşekkür ediyorum dikkat edin derken diğer çocuklarla temas etmemesi mi uygun acaba
TazeAnneElmas tombikinannesi tombikinannesi Aynen biraz esirgeyin gidip geldiğiniz yerlerde çok kalabalığa girmeyin gibi gibi 🥰