nbanba eds yöntemi var onu kullanıyorm hemde göğüsüm aktif oluyor süt artmasina sebep oluyor
Benim kan uyusmazligi sebebi ile sarılık.artma riski var o yuzden veriyorm kendi sütüm sariligi dusurmezmis uyusmazliktan ötürü doktor zorunlu verdi o mamayi bile zorla iciriyorum 🥴 bu yöntem.ile meme reddi olmuyor ilk zamanlarda şırınga ile emzirme aninds yandan enjekte ediyordum