6 aylık bebeğim iki haftadır öksürük ve yeşil Burun akıntısı tıkanıklığı var hastaneye kaç defa götürdüm çokta kötü değil sinüzit olmuş doktor dedi burnunu devamlı açıyorum ama fayda etmiyor yine tıkanıyor yarım saat içinde çok fazla da serum ile açmak istemiyorum yararı olduğu kadar zararı da var artık nefes almakta zorlanıyor pazartesi günü yine götürecem hastaneye ilaçta veriyorum ama hiç bir etkisini görmedim