nanelisekerr_ Gün oldu bebeğim burazda sancılı kaka da yok, acaba kabız mi başına gelen var mı? /3 ay 13 günlük.
Hayriyeye nanelisekerr_ evet bizimki de 4 günde bir yaprdı foşur foşur mama çok önemli sma comfort kullanırdım ben
Hayriyeye nanelisekerr_ hayır kabız değildi hep normal yaptı ama 3 4 günde bir yapardı tüm bez dolardı