afbysg ben emzirme danışmanlığı aldım. Uyku,su,dinlenme,beslenme.. bunların hepsi tamam ama öncelikle memenin çalışması çok önemli. Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ben 2.ayda aldım buna göre yorum yapmak gerekirse bebeğin her istediğinde emzirmek, arası uzun oluyorsa mümkünse sağmak. Ancak bu şekilde beyin süt üretmem lazım diyor ve hormonlar devreye giriyor. Takviye olarak da solgar kullanıyorum. Şuan bebeğim 4,5 aylık bunlar bende etkili oldu :)
Bir de sağım yaptığınızda çıkan miktarı çok önemsemeyin, makine ve bebeğin çekim gücü aynı olmuyor. Makinenin markası, çekim gücü vs çok değişken. Bunun yanında bebek emerken de hormonlar da devreye giriyor ve bir yandan süt üretimi devam ediyor. Bunu danışman söylemişti. Sağım yapmayı miktar olarak değil de memeyi çalıştırmak olarak düşünün. Bunu bilmek psikolojik olarak da iyi geliyor:)