Ayy çok güzel gözüküyor bizimde 10 Mayıs ta yaşına giriyor biz hala yapsakmi yapmasakmi diye düşünüyoruz kimse gelirmi gelmesmi swyisindeyiz ailem 2 saat uzakta normaldede gelmiuolar zaten nasıl yapsam bilemedim kv kb çok hevesli yapalım diyolar ama benim ailem hiç ümitsiz vaka valla