GokcelifMom oğlum 1,5 yaşlarında park beşiğinde uyuyordu. Beşik derin, uyanınca bana seslenirdi bende gider çıkarırdım. Yastığını ve yorganını üst üste koyup bizim yatağa çıkmış oradan hopp aşağı😁lojmanlarda koridor kapısı olur bilenler vardır. kapatıyordum orayı uyurken. Mutfakta elimde borcam yemeği fırına koyuyorum, kafamda doluydu zaten . Kapıyı açıp üzerime koşunca borcam elimden düştü korkudan. O günden sonra koridor kapısına zil asmıştım beni korkutmasın diye🤣