Kızlar geceleri uyandırıp emziriyormusunuz yoksa birlikte mi sabahliyorsunuz benimki bazen 5 saat uyuyor bide göz temasimiz çok azaldı bu aralar etraf daha çok ilgisini çekiyor yüzüstü yatirdigimda başini da tam havaya kaldiramiyor kaldirsa bile bir dakika duruyor sonra yere bakıyor dalıyor benim bebeğim sizce bu durumları normal mi normalde aktif oynayan bı bebek lütfen tek tek sorularıma cevap verirseniz mutlu edersiniz biraz pinpirikliyim sanırım