Bebegimi hastaneye götürmüştüm bogaz enfeksiyonu vardı ve kulakları kızarıklık dedi doktor. Kulak damlasi var antibiyotikte kullanıyor. Ama kulağı asla geçmiyor sürekli eli kulağında ağlıyor bağırıyor hatta elini sokup yara yapıyor içini. Buna daha önce çözüm bulan oldu mu ya çok acı cekiyo yavrum. 8ay 18 günlük bu arada.