Benim oğlumun da dola yatık hafif ben bunu fark etmedim 3 buçuk aylıkken sünnet oldu sünnet eden hekim pipi eğik bir dikiş fazla atıyorum dedi oğlum 2 yaşında hala eğik içime dert oldu devlette bir cerraha götürdüm pipi derisi fazla kesilmiş dedi eğrilikte korkulacak boyutta değil dedi ama pipisi normalden uzunmuş çişi sırasında tutarak düzeltir öyle idare edebilir dedi bilmiyorum 🥹