yamacbebe Çok merak ediyorum bi arkadaşım ara ara bira tüketiyor ve hiç bişey olmaz diyor merak ettim kullanan var mı
dilberhala1 yamacbebe Kullanırsın ama şöyle içmeye başladın asla emzirmicen içmeyi sonlandırdın 3 saat geçicek göğüsler dolucak komple boşaltıcan sağıp dökücen anca öyle olur 😂 bende kullanıyordum hamile kaldım bıraktım şimdi emziriyorum ama gerek yok geteksiz yani riske atmaya asla değmez bence. 1 tane bira 1 kadeh şarap izin veriyor bazı doktorlar ama bence yok ya gerek yok
Nil2022 yamacbebe bir bardak içtiyse ara sıraysa bir şey olmaz. Ama sık sık ve bir kadehten fazlaysa zararlı. hamilelikte gittiğim her doktor alkol ilk 3 aydan sonra haftada bir şarap olursa okey diyordu ama hiç içmedim. Emzirmede ise yine sınırlı ama şartları var
kimbumadam yamacbebe Bir kaç kadeh içilebiliyor.Sigaradan daha zararsız diyebilirim. Kızımdan önce aktif kullanıyordum. 4.ayda emzirme bitti eşim sık tüketir bana da iç der ama 1 tane bile olsa aslaa içim rahat etmiyor. Ya uyanırsa kucağıma alırsam dengem şaşarsa dokunursa vs vs Sigara kullanıyorum içtikten sonra diş fırçalıyorum elimi yıkamadan dokunmuyorum. Biz böyle hassasken nasıl içine siniyor annelerin anlamış değilim
dilberhala1 yamacbebe İçene saygı duyarım kendi evladı bir şey diyemem ama benim fikrimce emzirmeyi kestikten sonra bence bu işler yapılmalı
yamacbebe Elsnazan Elsnazan evet bende şaşırdım çünkü 20lik diş ağrısı çekiyordum on aydır sırf anestezi alıcsm diye yeni çektirdim onda bile doktor 4 saat sonra dedi şaşırdım ve sormak istedim
Nil2022 yamacbebe ona bile demişsiniz ama alkol o anestezinin yanında çok hafif bir şey. Anestezi baya ciddi bir etken madde
QueenMom__ yamacbebe bu konu da benim kadon doktorum demişti mi, size onca ilaç anestezi verip doğum yaptırıyoruz, çıkınca direk emzirin diyoruz git yaptır dişini hiç bişey olmaz beklemene gerek yok demişti öylelikle yaptırdım, mantıklı bencede 😊
yamacbebe dilberhala1 bencede öyle dediğim zaman sigara da içme o zaman diyorlar keşke bırakabilsem diyorum ama alkol Ve sigara aynı değil değil
Sedsedsed kimbumadam sigara konusundada hassas olsanız keske cünkü sadece el yıkayınca diş fırcalayınca üst değişince o duman nikotin içinizden gitmiyor
Alerjikrinit QueenMom__ mantıken süt sonra geliyor ama saçma değil mi doğuma girerken sütümüz yok ki bunu bende düşündüm de doktor arkadaşım bana böyle dedi skdjdjd
QueenMom__ Alerjikrinit sonrada gelse vücut üretiyo sonuçtu benim sezaryen olmasına rağmen çıkar çıkmaz sütüm gelmişti. 1 saat içinde emdi dolayısıyla ilaç vücuttan atılmamıştı ki daha 🤷🏼♀️😂
Alerjikrinit yamacbebe bağımlı değilse ne gerek var bağımlıysa da durum fena demektir zaten. Saçma geliyor bana alkol konusu ne biliyim bende arada keyfi tüketen biriydim ama hiç içmedim öyle bir risk almadım