Anneannesine geldiğimizde hiç huysuzluk yapmıyo çok güzel uyuyo anneannesinde sakibleşiyo bz eve gittiğimizde çok huysuz çok mutsuz ancak emzirince rahatlıyor burda memede uyumaya bile ihtiyaç duymuyor acaba beni sevmiyor mu bana bağlanmadı mı ben stresli biriyim kaygı bozukluğu yaşıyorum acaba bu yüzden mi sevmez çok üzülüyorum evimizde hiç mutlu değil hep huzursuz