doktoranneyledevam linaasel14 5 aydan sonra ya da 6 itibariyle bebeğin durumuna göre doktorun kararıyla “tadım” şeklinde başlanıyor
linaasel14 xbebegimx banada 5 aylıkken tadıma başlat diyorlar sagdece anne sütü alıyor şuan ama doktora sormakta fayda var
ybam linaasel14 5 aylık yavaştan çay kaşığı ile tadım yapan oluyor ama ben 6 aylık iken üç gün kuralı ile başladım
Aag linaasel14 5 ay 6 günlük bismillah bugün havuçla tadıma başladık uzun süredir sofraya ve yediklerimize ilgisi vardı
SweetMom__ linaasel14 doktorumuz söylediki oturabilersek mama sandalyesine başlayabilirsin dedi 5 ayımızda inşallah