bebitonunannesi_ 10 .katta oturmamıza rağmen esmiyor ,her tarafı açtım oğlumu kısa kol giydirdim uykuda terlemiş yine de,acaba bana mı çok sıcak anlamıyorum ki
Birdunyabircennetannesi bebitonunannesi_ İstanbul bugün soğuk Tam ısınmadı yeni taşındım bakalım çok sıcak olmaz inşallah Kattayım
acemianne06 bebitonunannesi_ Mardin’de yanıyoruz valla çocuğum sıcaktan uyumuyor akşam biraz esiyor öğlen zıbınla duruyor sadece daha rahat ediyor
Kleopatraaaa___ bebitonunannesi_ Bende Gaziantepteyim özellikle bugün ayrı bir sıcak var.. Basık, bunaltıcı anlayamadım bende
GokcelifMom bebitonunannesi_ Hiç biri 😅 İstanbul Anadolu yakası maaşallahı var benim evin kışın buz gibidir genelde geceleri de baya serin oluyor. 2. katta oturuyorum odaların altının yarısı bahçe alt daire çok küçük olduğundan mütevellit ev baya serin 🤷♀️
bebitonunannesi_ oglumubeklerken neeeey kız başıma toprak siz ciddimisiniz?Hava durumu nasıl peki yağmurlu mu bu aralar
oglumubeklerken bebitonunannesi_ en son salı günü dehşet soğuktu yağmur yağdı fırtına vardı sonrasında pek ısınmadı hep serin oluyor bugün öğlen vakti rüzgar ılık esiyordu mesela ama akşam olunca iyice soğuk esmeye başladı. Yağmur yoktu ama yarın yağmurlu görünüyor mesela.
Mikoiledikonunannesi acemianne06 bizdede iki gündür böyle öğlen dışarı çıktık eve gelince ılık suyla yikandik
Nil2022 acemianne06 istanbulda öğlen tişört ile parkta geziyor akşam ince pijama üstüne çok ince uyku tulumu giyiyor. Petekler yanıyor akşam olunca.
oglumubeklerken zk1611 oha 😅 hava bugün rüzgarlıydı yaa öğlen vakti daha ılık bi rüzgardı ama akşam üstü iyice serinledi çocukta var diye kayinpederim sağolsun yakmış kaloriferi
HtckSym bebitonunannesi_ valla Kayseri de öyle. Evler bı anormal ısındı yaz günü gibi üstümüz açık yatıyoruz
HtckSym MadamMommy forum un orda oturuyorum vallahi bizim ev yanıyor, güney cephe belki de ondan🤭 siz nerde oturuyorsunuz
enkaratas44 Benim ev 22-23 derece civarı hep. Bebeğim uzun kollu zıbın ve uzun kollu üst giyiyor. Altına da tek kat pant. Ben sıfır kolla geziyorum. Arada serinleyince tek kat üstüme atıyorum. Ama bebeğin üstüne tek kat giydirmeye cesaret edemiyorum. Siz kaç derecede kaç kat giydiriyorsunuz
malkoc 24 derece ev de kısa kollu zıbınla yatıyor erkek cocukları ztn cok sıcak sevmıyor üstünü bile örttürmüyor