uguremi Miraa-1 iki oğlumda bu şekilde idi erkekler biraz daha söbü duruyor derler ne kadar doğru bilemem 🥰
theblackvirgo Miraa-1 niyeyse kız hissi verdi duruşu ekeek biraz daha kaba duruyor belli oluyor yani rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin inşallah amin
selimmoms_ Miraa-1 kesinmi bilmiyorum ama bu kesenin alt tabandüz olunca kız diyorlar dalgalı olunca erkek benim düzdü kızım oluyor kız galiba buda
Aptalllarsizi Miraa-1 oğlumun ultrason resimine baktım hiç benzemiyor 😅ama ilk gördüğüm anda kız dedim mormalde tutar ilk fikirlerim