Eski9 23 Nisan’da başladık biz ilk 3 gün çok zordu sonra dediğim gibi ısrar ettiğimi fark ettim artık sık sık sormuyorum anladığım an götürüyorum henüz çişim var demedi kakasını yaparken korkuyor, ama beklemek istiyorum bu kadar gün oldu ev zaten battı tekrar sil baştan yaparsam oğlumun da aklı karışacak, kendi haline bıraktım bi şekilde alışacak, en zorlandığı dönem sanırım bu çok yoruldum ben, kitap okurken içeriği değiştiriyorum tuvalet çiş kakaya göre uyarlıyorum hemen 😂🤦🏻♀️ anlatıyorum herkesin yaptığını okula gideceğini büyüdüğünü bakalım daha ne kadar sürecek, sadece sabır diliyorum hepimize 😑🤲🏻