sinemissim tam anlamıyla beni anlatmışsınız, 4. Aydan beri sağarak veriyorum emse çok yeterli miktarda sütüm vardı ama bebeğim emmek istemiyor ne yaptıysam olmadı aç dahi kaldı ama emmek istemedi geceleri silikon ile emziriyorum gündüzleri ise sağarak veriyorum, her gören uzaylı görmüş gibi neden sağarak veriyorsun emzirsene neden emmiyor gibi laflarla beni yadırgıyor. Sanki çocuk emiyor da ben keyfimden sağarak veriyorum, sağım yapmak çok zor vakit bulmak ayrı dert steril etmek ayrı dert, istediğin yerde dışarıda vs. Emziriyorsun sağım öyle mi valla çok zor priz kenarında yaşıyorum adeta yeter ki anne sütü alsın diye birde etrafın lafları ile uğraşıyorum. Geçen birisi emmesi ile senin sağarak vermen aynı şey değil emince onun aldığı süt daha faydalı oluyor gibi saçma sapan birşey söyledi yani bu neden söylenir ki moral bozmak için konuşuyorlar