cicekanne2807 cok erzak depolamiyorum kilo kilo almiyorum buzdolabim da genis sigiyor ben problem yasamiyorum. Disarida dururken de kavanozlardaydi tum erzak ama sardilar yine de belki ben gec fark ettim o yuzden oldu. Kavanozlarin icine defne yapragi koymak ise yariyor diyorlar ama ben risk alamiyorum ilaclama sonrasi da zor tum dolaplari indirip her seyi yikamak gerekiyor o yuzden dolapta tutmaya devam ediyorum.