Benim kızımda 13 aylık 1 aydır yeni yürümeye başladı aşırı hareketli ve oda söylediği bikaç kelimeyi yürümeye başladığından beri söylemiyor bir doktor yazısında yürümeye yeni başlayan bazı bebeklerde yürüme hevesi ve odağı yüzünden bir süre sessizleşme görülürmüş bende böyle düşünüyorum bence sabırlı beklemek gerekir 18. Aya kadar herşey normal kabul ediliyor içini ferah tut ve gözlemle