polatttt Merhaba 4 aylık bebeğim var ve cildi çok hassas, kuru, kırmızı kırmzıız benekler var biodermanın kremini kullanıyorum pek fayda etmedi benzer durumda olan var mı
Aselllll polatttt canım bende dogustan kuruluk var hametan Pomak hem zararsız hemde cok ıyı gelıyor yuzume sürüyorum cok krem kullandık işe yaramadı ama bu guzel bıoderma kullandık sebamet kullandık işe yaramadı
Bilen7 polatttt kızım da öyle, bioderma kullanıyoruz bizde. Aktardan Hindistan cevizi yağı aldım önce o u sürüp üstüne bioderma sürüyorum daha iyi oldu o şekilde.