kums her kadın her ay aynı oranda yumurta üretmez. Bu ay fazla yumurtanız oluşmuş olabilir. Yada hamilelik düşünüyorsanız yoğunlaştığınız için farketmiş olabilirsiniz. Ben son hamileliğimde adet tarihimden 10 gün sonra test yaparak öğrendim mesela hiç bir belirtim yoktu. Hamilelik olsa da adetten 15 gün sonra belirti olanı hiç duymadım anca üstüne görmüş olmanız lazım diye düşünüyorum. Hakkınızda hayırlısı olsun 🙏