yenibiranne4 Kızlar doğum yapalı 6 ay oldu 19 ocak 15 şubat 21 mart şeklinde ve daha adet olmadım acaba hamile miyimdir ki çok gerildim
Aptalllarsizi yenibiranne4 aşkım linç yersin bak atmayın böyle postlar 😅korunuyorsan şüphen yoksa boşuna korkuyorsun ama korunmuyorsan ne olacağını biliyorsundur gecikme ilk 1 yıl normal test yap şüphen varsa
yenibiranne4 sibelkilic yok üç aydır oluyorum bu dördüncü ayım olmadım dahaa yani nisan ayını olmadım
yenibiranne4 Aptalllarsizi prezervatif ile korundum ama ya delikse 😂😂 hamilelik öncesi çok düzgündü ondan şüpheye girdim
sibelkilic yenibiranne4 he öyle bır yazmıssınız kı 3 aynolmamıs gibi anlasıldı test yapın cıkmazsa kan verın
Zzeynepasell yenibiranne4 Bende daha olmadım sanırım bu ayda bişey var herkes geç oluyor yada herkes şüphe içinde Allahım günlerdir korku içindeyim test yaptım bişey çıkmadı pazartesi kan verecem inşallah öyle bir durum yoktur yaa bebeğim daha 8 aylık
Aptalllarsizi yenibiranne4 gız bende przf ve geri çekilme ile korunuyorum ama hepte kontrol ederim cidden delik çıkanlar oluyor belirti falan varmı kaşık ağrısı ilk belirti söylim
Aybirkorunbe yenibiranne4 Emin misiniz prezervatif ile korundugunuza çünkü bazen insanlar linc yememek için korunuyordum diyor da eğer prezervatifi başında takip delik falan da yoksa korkmayın
yenibiranne4 kumm ayy inşallah normaldir benim psikolojim ve sezeryan dikişim bunu kaldıramaz bence 🤦🏻♀️
yenibiranne4 Zzeynepasell bende buraya yazdığım gün nöbetçi eczaneden test aldım test yaptım çıkmadı daha bugün olabildim 9 gün gecikti resmen ama içim içimi yedi 🤦🏻♀️