Merhaba kızlar. Bebeğim 7. Ayı doldurdu. 8. Aydan gün alıyor. Ek gıda olarak tadım yapıyoruz ve gunde 2 ögun vermeye çalışıyorum.Bebegim muhallebi kıvaminda, çorba kıvamında gidalari yemek için daha istekli.Fakat daha pütürlü ve dokulu gıdaları yerken ağzını kapatıyor ve açmak istemiyor. Tanelileri yemek istemiyor. Acaba aceleci mi davranıyorum? Hafif hafif taneliye geçmesi gerekiyormuş gibi hissediyorum. Sizler bu dönemde neler yaşadınız? Bebekleriniz kaçıncı aylarda taneli gıdalara geçti?