Hanımlar iyi akşamlar çok vaktinizi almadan kısa bişi sorcam kızımın 2 gündür 4 ila 8 saat arası değişerek düşmeyen ateşi vardı pek üst solunum yoluna benzemiyordu idrar yolu enfeksiyonundan şüphelenerek bugün doktora götürdüm. Kendi takipli doktorumuza randevu yoktu bende dolayısıyla farklı bi doktora götürdüm idrar tahlili temiz çıktı sol kulağında kızarıklık varmış ve bademcikleri normale nazaran bi tık büyükmüş. En son Aralık ayında kulak enfeksiyonu yaşamışsınız ve geçmişi kontrol ettiğimde sık sık orta kulak iltihabı yaşamışsınız bi KBB ile görüşün dedi bademcikleri de görmessi iyi olur dedi. Arkadaşımda çocuğun durumunu sorunca bende söyledim ve çağın çocuklarında genelde sık tekrarlayan kulak iltihabı duyduğunu ve bunun da sebebinin kulakta sıvı birikmesi olduğundan kaynaklandığını söyledi. Açıkçası korktum biraz araştırmıştım ve bugün idrar almakla uğraştığımız için KBB ye götüremedim pazartesiye randevu aldım. Bu arada kızım 30 aylık. Sık tekrarlayan kulak iltihabı yaşayıp kulakta sıvı birikme tanısı alan oldu mu acaba ? Merak ediyorum ne gibi süreçten geçtiniz ? Kulak içine tüp yerleştirme ve geniz eti alınma durumu da olabilirmiş böyle bi şey yaşayan oldu mu ? KBB kontörlü öncesi bilgi alıp bi nebze içimin rahatlamasına ihtiyacım var. Belki basit bişeydir bilmiyorum daha önce sıvı birikme sorunu yaşayan kimse olmadı çevremde bu sebeple de çok korkuyorum. Yazanlara şimdiden teşekkür ederim.