Eminekeremkaya ben bununla ilgili bi post açmıştım canım benim bebeğimde olduğu gibi birçok annede yazmıştı benim bebeğimdede var diye doktora içim rahat etmediği için ben götürdüm doktorumuz normal olduğunu şuan gelişim sürecinde olduğu için çıtlar dedi şimdi 6 aylığız çok çok az artık çıtlamalar geçti gibi