_prensesannesiyim Birdunyabircennetannesi öyle tabi duyduğumda tepki veirriim hatta der dersem annem elime böyle yapar diyor ama onların yanına gidince tamamen huyu değişiyor
_prensesannesiyim Erdemalp ben kızıyorum fakat onlardan duyunca sinirlenince tekrar onlara söylüyor karşıdakini de uyarıyorum ama arsız fayda etmiyor
Erdemalp _prensesannesiyim kızınca daha çok soyluyrlar kızmak birşeyi değiştirmiyor. Anlatmayı deneyin.
AlpBeyinAnasi _prensesannesiyim Her seferinde sakin bir şekilde uyarın, yaptığı davranışın yanlış olduğunu söyleyin. Küfürlü ortamdan uzak kalsın, zamanla bırakacaktır küfür etmeyi. Kızarsanız daha da sık söyler, çocuklar yasakların üstüne gitmeyi sever malum.
NewMomm1 _prensesannesiyim ne duyuyorsalar onu uyguluyorlar. Beni 3 yaşındayken annem kulağımı deldirmeye götürmüş eczaneye. Ben deldiren kişiye canımı acıttığı için bk ye bk ye diye bağırmışım bütün yolu böyle diye diye gelmişim😂 annem insan içinde ağzımı kapamış elini ısırmışım😂😂 bende kuzenlerimden öğreniyordum hep. Uzak kaldıkça unutacaktır