yavrupotuncek Ecmsc hayır öyle birşey yok evet adet olduğunuz dönemler biraz azalabilir çünkü adet olma ve emzirme hormonları aynı ayrıca hafif tuzlu olabilir sütünüz adetken biraz tadı değişiyormuş ınstagramdan bı ebeden duydum bunu
nightlight Hayır tabi ki. Doğumdan 3 ay sonra adet görmeye başladım. 1.5 sene oldu hala emziriyorum. Hiç kafanıza takmayın böyle şeyleri.
aybarssmom_ Hayır ya kesilmiyor ben doğumdan 2 ay sonra adet oldum kesilmedi ama sütüm o dönem biraz azalıyor maalesef. Normalde de sütüm yetmiyor ama mama ile destekliyorum benimle alâkalı bi problem de olabilir
Turuncgil Ecmsc sadece azalma oluyor sütüm bitti diye düşünme sonra psikolojikmen etkiliyor. Bide tadı değişiyormuş bebek emmek istemeyebiliyormuş
Milkmama Ecmsc hayır etkilemez cahil insanlara inanmayın 4. Ayımda adet oldum şu an 14 aylık hala emziriyorum hiç azalma olmadı mama takviyesi de yapmadım
Gamzosgamzos Ecmsc bebeğim 5 aylıkken olmaya başladım 25 aylık hala emziriyorum ve hiç mama takviyesi almadık kesilme falan olmadı