elifefnan0 Bebeğm 73 günlük ,anne sütü hiç almadı mama ile besleniyor,doğduğundan beri kabızlık yaşıyoruz şimdi daha da zorlanıyor ne yapabilirim?
Kk41 elifefnan0 makat darlığı olabilir mi acaba bi çocuk cerrahi görsün . Doğduğu zamandan beri dediniz de o yüzden dedim . Arkadasmınjn bebeği öyleydi hep kabız sanıyorduk demişti meğer makatı darmış ondan yapamıyormuş