Bebiskuss Herşeyi herkesi dövüyor. Ayağı sehpaya çarpıyor sehpayi dövüyor. arkadaşı geliyor onu dövüyor niye vurdun deyince çığlık çığlığa bağırıyor.sıkılınca beni dövüyor. Görüp etkileneceği bir olaya şahit olmadı bu zamana kadar. 🤦🤦 3 yaş
Mnli Bebiskuss sehpayı dövmeyi nerden biliyor mesela bunu benim kayınvalidem yapar çocuk bir yere çarpsa aa dövcem ben orayı falan der ben de hep düzeltirim hayır oğlum kapının ne suçu var kapı orda duruyordu sen görmedin çarptın biraz daha dikkat edelim bir dahakine canın acımasın gibi öyle bir büyükten falan duymuş olabilir mi
Busramaden Bebiskuss daha once bu sehpa olayını bırı yapmıs canını sıkan uzen veya acıtan her seye vurabılcegını dusunuyo bu sehpa olmazda baska bısey olur ama cocuk bunu gormus olmalı 3 yas bıraz da krızlerle dolu bır yas yapma vurma demek yerıne dıkkat dagıtmak onemlı ama cıddı durumlarda goz hızasına ınıp cıddı bır ses tonuyla bunu yapamazsın demelısınız
Bebiskuss Mnli hayır böyle birşeyi öğretmedik zaten yalnızız herkesten uzağız. Aşırı derecede sinir hastası oldu.
Bebiskuss Busramaden bunu söylediğim zaman çığlık atmaya başlıyor. O yüzden tıkandm . Neden yapıyorsun demem bile cinnet geçirmesine bir sebep. Babasida bende sürekli aktif olarak sakin oyunlar oynatiyoruz sürekli parka götürüyoruz. Enerjisini atamadığından böyle yaptığını düşündüğümüz için. Ama parkta koşarken yanından geçen çocukları itekleyip öyle devam ediyor mesela
Busramaden Bebiskuss cıglık atması sorun degıl duygularını nasıl ıfade edıcegını bılmedıgı ıcın bu yontemı kullanıyo cıglık attıgında ona duygusunu anlatın orn: suan kızgınsın senı anlıyorum veya uzgunsun senı anlıyorum ama ….. o an ne yasadıysa onunla ılgılı bılgı verıp sarılmak ıstermısın bu sana ıyı gelebılır veya sana ıyı gelıcek ne yapabılırım dıye bılırsınız bunu da mucızevı bısey sanıp ılk denemede olucak dıye dusunmeyın aylarınızı alabılır ama her gun bıraz daha azalır
Bebiskuss gulirmak var evet ama TRT çocuk , kukuli , maşa ile koca ayı ve kamyon , tır videoları . Bunları da gün içerisinde toplam yarım saat ancak izliyor kendisi kapat sıkıldım diyor
gulirmak Bebiskuss ekran süresi iyi ama maşa ve koca ayı içerik olarak ben beğenmedim isterseniz onda bi kısıtlamaya gidin tabi sizde izleyip gözlemleyın isterseniz
Mnli Bebiskuss maşa ve kıca ayıda mesela aşırı decede vurma itme kakma olayları var kafasına tava vurup bayıltma maşa sürekli yaramazlık yapan bir kız zaten güzel bir örnek değil
Bebiskuss gulirmak bazen hiç açmadığımız bile oluyor tv yi ama artık onu da deneyeyim acmayayim umarım fark eder
[silindi] Bebiskuss Liseli gibi bir tuvalette sıkıştırmadığı kaldı. Saç baş Allah ne verdiyse (14 aylık)
Bebiskuss Busramaden yapıyorum inanın ama sabrım gerçekten bazen tükeniyor. İstemiyorum istemiyorum diye çığlık atıp bana saldırıyor. Seni çok seviyorum yanında olmak istiyorum bak arkadaşına vurdun onun canı çok acıdı diyorum istemiyorum diye kendini paraliyor daha sonradan hicbisey olmamış gibi davranıyor