Doğum kilolarımı veremedim 3 yıl oldu… diyete başlıyorum kilo veriyorum sonra bişey oluyor başa dönüyorum çok üzülüyorum ama yiyorum ve bu beni çok ama çok pişman ediyor bu döngüden çok sıkıldım oram buram şiş şiş olsun istemiyorum ben ne yapmalıyım ne yapacağım bilmiyorum mide ameliyatı falan olmak istemiyorum gerçekten bana bişey diyim ya ne yapmam lazım bu bogazıma sahip çıkmak için ne yapmam lazım biri bana bilet desin