Mutlaka birkaç seans terapi görseniz iyi olur ama yoksa, herşeyden önce kendinizi sevin bu ilk kural. İmkan varsa düzenli yürüyüş yapın kitap okuyun geliştirecek kitaplar , çocuklarımızın bize Allah’ın emaneti olduğunu ve onları dünyaya getirmeyi de bizim seçtiğimizi unutmadan davranın