ctml1901 Kızım 3 aylık genellikle altını alırken ama normalde de oluyo ellerini kollarını hızlı hızlı hareket ettiriyo sanki çok heyecanlanmış gibi korkuyorum nöbet epilepsi tarzı bisey mi yoksa normal mi bunlar
nidan34 ctml1901 merhaba canım eğer için rahat etmiyorsa videosunu çekip doktora göster illa nöbet denilmez ama video çekmen daha iyi olur
Eylul301023 ctml1901 normal heyecandan yapiyorlar benim bebegimde yapiyor su an 6 aylık beni görünce yapıyor konuşmaya baslayinca ucucak nerdeyse o derece ayaklarını vuruyor bana
ctml1901 Kubraaybars bilinci açık öyle bakınıyo çeneyi falan kitlemiyo yada kasılma dalıp gitme gözleri kayma yok sadece ayaklarını ellerini hızlı hızlı hareket ettiriyor
Kubraaybars ctml1901 e tamam bence hiçbir şey yok keşfediyordur kendini hareketlerini sen Yinede istiyorsan göster