Esraprm Sese ayyy biz 13 aylığız. Neler yaşıyorsunuz nasıl bir atak dönemi beni bekliyor öğreneyim miii ki :)
sleepnessnami Sese alt kesicileri çıkarıyor ama diş mi yoksa süt ürünü alerjisi mi var bilmiyorum sürekli ıkınır pozisyonda yatıyor uykuya geçemiyor gözleri kapalı kıvranıp ağlıyor tetagil+ karanfilli zeytinyağ+ ağrı kesici verdim yani diş olsa en azından bir saatte olsa rahat ederdi ama anlayamıyorum bir dahaki ay test yaptırıcam🤦🏻♀️
Sese Esraprm bence öğrenmelisin hemen başlıyorum anlatmaya :))) atkaların bana göre en zor olanını yaşıyorum çünkü aynı zamanda boğaz enfeksiyonu geçiriyor hem diş hemde ishal. Şöyle söyleyeyim mesela oyuncağıyla oynuyor ya birden çığlık atıp ağlamaya başlıyor bir saniye ayrı kalamıyoruz. Tuvalete bile birlikte gideriz ve asla eve girmek istemiyor sürekli dışarıda olmak istiyor. İştah zaten yerlerde gece uyanmalar dördü geçiyor vs vs canım :))
Sese AnlamaZ Benimkide artistlik yapıcam diye güya hızlı koşmaya çalışıyor gümm yere o kafayı vura vura bir hal oldu yavrum benim
Sese AnlamaZ senin bebiştede böyle durduk yere ağlama varmı canım yoksa oğlum bana cinnet mi geçirtmeye çalışıyor
AnlamaZ Sese mesela elinde ona zarar gelcek birsey var alınca çok ağlıyor hep dibimde hep dışarı gitmek istiyor eve girmek istemiyor girince ağlıyor
Essyo İnat başladı her şeyi ağlayarak bağırarak yaptırmaya çalışıyor. Aşırı hareketlendi birde prizi sökmeye çalışıyor, oyuncklarını fırlatıyor sürekli kendine zarar verecek diye tetikte bekliyorum peşine koşmaktan kilo vermişim🫠
Sese AnlamaZ aynı ya valla ne yapcaz bilmiyorum. Benimki tükürmeyi öğrenmiş güya bana tükürüyor sonra cicili annii diyip seviyor
Essyo Sese evde düşmüyor dışarı çıktığımızda heyecan yapıyor heralde koşmaya çalıştığı için sık düşüyor
Sese sleepnessnami kakası nasıl canım mukusluysa alerjik olabilir benim bebe alerjikti. Bide gün içinde süt ve süt ürünleri fazla tüketiyorsa özellikle yoğurt çok gaz yapar
Sese AnlamaZ benimkinin babası çok dilli bacım :)) bıt bıt bıt sürekli ama sürekli konuşur çocuğum mecburen konuşmak zorunda kalıyor :)) şaka bir yana evde sürekli konuşan biri olursa çok faydalı mesela ben pek konuşkan değilimdir ama eşim asla susmaz 5 dakika bile
sleepnessnami Sese kakası bazen mukuslu evet bazen değil ve benim kızım ek gıda reddediyor yediği tarhana çorbası bir de yoğurt başka bir şey yemez🤦🏻♀️ ne yapayım nasıl yapayım bilmiyorum geceleri elli kere emzirmekten o kadar yoruldum ki daha gözünü açmadan meme diyor hele bir verme kendini geriye nasıl atıyor dayanamayıp veriyorum eli günü yıkıyor. Gündüz daha az emiyor ama yemek de yemiyor
Asel_prenses Benimkide 14 ay 14 günlük sürekli dışarıya çıkmak istiyor evde hiç durmuyor sürekli oradan oraya düşüp bir yerlerini vuruyor kız çocuğu ama nasıl kız çocuğu anlamadım hep bir hareket halinde dişler bizide zorluyor düşünüyor neye ağlasam diye gözünden yaş bile gelmiyor ağlarken sürekli beraberiz hiç özel alanım yok tuvalete bile birlikte gidiyoruz birde aşırı meraklı herşeyi detayına kadar inceliyor Allah bizlere güç kuvvet versin 🤲🏻
Sese Asel_prenses ya o tuvalet olsyını çok kafama takıyorum mahremiyet olayına zedemi veriyoruz acaba ama mümkün değil beni bırakmaz. Kapıyı kapatıyorum önce güzellikle anniii diyip kapıyı tıklatıyor bende duşa kabine vuruyorum burdayım annem diyırum sonra çıldırıyor adiiiii ( hadi) diye krize giriyor resmen. Düşme konusunda benim oğlan da aynı malesef bugün bir düştü kapının önünde nasıl oldu anlamadım çünkü düşmesine neden olacak birşey yoktu valla şaşırdım
dayes Sese artık aşırı aktif olmaya başladı durduğu yerde durmuyor. Sıralıyor henüz yürümüyor. Her yeri karıştırmaya başladı önceden ortalıkta ne varsa ona sarıyordu şimdi artık dolapları açmaya başladı. İstediği olmayınca ağlamaktan istediği olmayınca sinirlenmeye geçtik sinirleniyor kendini ısırır gibi yapıyor ama ısırmıyor ısırımakla tehdit ediyor 😂😂 uyku denince zaten hayata küsmüşüm 😂😂 6-7 kere uyanıyor sabaha kadar
Sese dayes ya varya tam bir küçük ergenler Benimkide kafasına yumruk atıyor bazen durduk yere de yspıyor o derece alışkanlık olmuş
Sese sleepnessnami benimki hiç emmedi sayılır. Ama komşumun oğluda öyleydi kadın en son memeden kesti şuan herşeyi yiyor maşallah. Memeye güveniyor yemiyor . Oğlumda çok yemek seçiyor malesef mamayla aşk yaşıyor hala .