Kızım 10 aylık, işe 6.bucuk aylıkken dönmüştüm. Hiç bisey içinizdeki o duyguyu bastırmayacak. Ben her gece ağlayarak uyuyorum hala onun bana ihtiyacı var diyip. Aktivite olarak da havalar güzel, işten 16.30 da cıkıyorum süt izni sebebyle, parka götürüyorum. Her gün olmasa da 2günde bir