kbrkn bbe305_ 3 buçuk aylık, pazartesi olduk:) kucağa alıyoruz ama öne doğru baktırıyoruz biz, birde 2 gündür de sarılıyoruz. Yani normal hayat düzenimize döndük
bbe305_ kbrkn peki bez yapismasin diye yaptığınız eksta bişey var mı yapışacak diye ödüm kopuyor. Kıyamam paşaya maşallah🥰
Feridece28 bbe305_ ikinci gün nispeten daha iyi geçiyor, üçüncü güne artık ağrı kesiciye gerek kalmıyor. 19 aylık oğlum 1 hafta önce yaptırdık hiç yatmadı, sadece çişini yaparken ağladı onun dışında olağan hayatımıza devam ettik
bbe305_ Feridece28 Evet büyükler genelde pek yatmiyormus bizimki aldıkça ağlayınca ilkte korktuk bizde nazliyiz biraz 😂
kbrkn bbe305_ pipisine sürdüğüm kremden bezinede sürüyorum hemen karşısına, bolca. Hiç yapışma problemi yaşamadım çok şükür☺️
cennetlerim Bizde 17 mayısta sünnet olacaz Allah izin verirse inşallah ağrısız gecer hemencecik iyileşir Allah bütün bebislerimizin ve ailelerinin yardımcısı olsun
kbrkn bbe305_ bizde hiç deri atma olmadı, ben o kremden bolca sürdüm hem pipisine hemde bezine. Düşün o kremden 5 tüp bitirdim 1 haftada😬😅 22 nisan pazartesi yaptık, bugün 12 gün oldu işte. 1 haftayada tüm dikişler düştü.
bbe305_ kbrkn Bizim doktor iki krem verdi karıştırıp sürdüm sadece 5 gün ince tabaka halinde süreceksiniz dedi ondan bugün bıraktım kremi. Sizin maşallah iyiymiş 😂
kbrkn bbe305_ bana dikişler düşene kadar sür dedi ben biraz daha devam ettirdim çünkü ödemli biraz o yüzden. Zararı yok kremi faydası var o yüzden takmıyorum çok🙃
bbe305_ kbrkn Canım merhaba dikişler düştü hemen hemen ama bezi hala yapışıyor doktor kremi sürme dedi ama ben sürdüm iki gündür canı yanıyor çocuğun. Sizin tamamen geçti mi
elaunverr bbe305_ kantaron yağı deneyebilirsiniz neden yapışıyor ki benimde bebeğim 8 gün önce sünnet oldu yapışma olmadı hiç