Herkese iyi akşamlar güzel anneler🌸2. Hamileliğim 16 haftalık şuan ve ağzımın için dilim ne yesem yemekten sonra acılaşıyor sanki zehir dökülmüş gibi doktoruma da danıştım soda iç dedi biraz iyi geldi ama 7/24 de soda içemem.İlk hamileliğimde son aylarımda yaşamıştım bu problemi şuan çok erken başladı ve günlük hayatımı çok etkiliyor sürekli ağzım acı dilimi kesip atasım var acaba hamilelik şekeri falan olabilir mi?Daha önce yaşayan varsa yardımcı olabilir mi?