Bu trendyol da şuan meşhur olur kabak lifli sabunlardan aldım biri aloe veralı biri pirinç tozlu yorumlarda veya instangramda herkes cildimi ilk kullanımda pamuk gibi yaptı yazmış ben 3 gündür kullanıyorum hiç yumuşaklık görmedim aksine yüzüme nemlendirici krem sürdüğüm halde sanki suratım kas katı gibi gergin hissediyorum sizce abartılıyormu bu sabun yoksa bana mı yaramadi 🙄