kbra0 Kızlar 7 aylık olduk ek gıdayı gün de kaç öğün vermem lazım sizler nasıl yapıyorsunuz?Ben bir kahvaltı birde akşama doğru çorba tarzı şeyler veriyom yada yoğurtlu karışımlar vs fazla mı ?
bircn1 kbra0 valla benimki yeni başladı yemeye prematüre o yüzden sürekli vermiyorum ya kahvaltı veriyorum sonra meyve yada oglen çorba veriyorum sonra yatarken meyveli muhallebi 7 ay 1 haftalık
zeynepays Yok değil doktorumuz 3 öğüne geçebilirsin dedi kahvaltı öğlen akşam işte öğlen daha çok meyveli hafif birşeyler veriyorum akşamda çorba tarzı
zeynepays Biz 5 aylıkken tadımlarla başladık şu an 7 aylığız ilk başlarda bağırsaklar alışık olmadığı için kabızlık bizde çektik ama artık alıştı sanırım kabızlığı bitti yaklaşık 15 gündür falan özellikle 3 öğüne geçtiğim halde kabızlığı bitti
zeynepays 3 öğün veriyorum ama tabi tamamen doyacak kadar yemiyor koyduğumun bazen yarısı bazen çeyreğini yiyor bazense sadece bir iki kaşık 😊