1anne30 Mellbarn corelife ve lansinoh çift pompa aldım hiç memnun kalmadım.. veron marka aldım çok iyi boşaltıyor göğsü
Gizemabc Mellbarn avent tekli elektrikli pompa aldım. Keşke ikilisini alsaymışım dedim. Tavsiye ederim
Zeynepalya_ve_annesi Mellbarn ben baby&plus kullaniyorum sutum azalmisti gogsumde allaha cok sukur sayesinde geri geldi
Cnr Ameda çok memnun kaldım ancak sütüm kesildiğinden dolayı satıyorum https://www.hepsiburada.com/ameda-finesse-ciftli-elektrikli-pilli-pompa-p-HBV00000HH8G0?magaza=Toys%20to%20you&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-ssc&gclid=EAIaIQobChMIqY2oksmf5gIVyMmyCh1Z6ALjEAQYBSABEgKwd_D_BwE
Kucukkalbim Mellbarn Ben memnum kaldım 🤷♀️ oğlum emmedi 9 aydır anne sütünü sağarak verdim halende kullanıyorum çekimi güzel
Mellbarn Bir de pompalar gogus ucunu bozuyor diye duydum kizlar dogrulugu var mi ? Bebegin emmesini etkilemiyor dimi