badeismomm ben içmiştim dr Osman Gönülal grip ilaçları içilebilir demişti bir soru cevapta. Sütümü atmadım bir sıkıntı yaşamadık. Kimi doktor da tavsiye etmiyor ama tamamen sizin fayda zarar süzgecinizden geçirip yapmanız gereken bir şey. İlk doğum yaptığımda antibiyotikleri hatta alerjim çıktı diye alerji ilaçlarını verirlerken de emziriyordum. İyi anne iyi bebek benim düşüncemde. Ben hasta olsam bebeğime bakacak kimsem yoktu o yüzden iyi olabilmek için kullandım.