Minik2110
Diş sürecine girmiş olabilir misiniz acaba, ondan da sık uyanır ben bu süreci 9. Ayında çok yaşadım. 7. Ayında alt dişler geldi zorlanmadı uyku vs ama üst dişlerde 9. Ayına girdiğinde geceleri 20 dk bir uyanırdı
DamaKLarı ne durumda
uyku ve emzik kavramını memede bağdaştırıyor ve uykuya dalsa bile çektiğimde yine istiyor 45 dk dan fazla böyle bi döngü yaşıyoruz hala.
Hatta iyice bağlandı yanından kalktığım an hissediyor ve ağlıyor hadi ben kendimce alıştım işi.gücü bıraktım canı sağolsun diyorum ama bebeğim için zor oluyor. Sık uyanıyor asileşiyor falan olmuyor.
Şuan ki hisler bir daha geri gelmeyecek diyorum ve bunu avantaja çevirerek nasılsa bir seneye bırakır biraz daha sıkayım kendimi diyorum sabrediyorum çünkü benm kızım aşırı inatçı tam koç burcu ve istemediğini asla ikna edemiyorum o yüzden zorlamayı kestim.
Açıkçası ilerde yaşayacağın şeyler az çok bunlar istersen zorlanırım dersen memede uyumayı bıraktırabilirsin daha erken senin için.
Biz odayı henüz ayırmayı düşünmedik doğrusu, diş süreci, 1 yaş ayrılma korkusu derken kızımın yanından değil yan odaya yanından 10 cm uzaklaşırkeN cızlıyor. O yüzden 2 yaşını beklemek istiyorum
Uykuları şöyle, 2 ye düştü öğlen 1 uyku birde 4 gibi falan bir daha uyku yapıyor. Uykuya geçişte inanılmaz direniyor geceleri uyanıyor yatak içinde döne döne en sonunda uyuyor.
Ama bazen de her gün böyle olmayabiliyor 2 gün direnirken bi bakıyorum 4. Gün gayet uyumlu çok karmaşalI geçiyor :) birde 1 yaşına girerken huyu iyice değişti asileşti dediğim dedik diyor resmen umarım bu süreç sizin daha güzel olur 🌸
birde Şuanda bu benden ayrılık kaygısını yabancılamayı hafifletmek ve azaltmak adına ben harici aile içinden birileriyle de kaynaşması için eltilerim ailem bir aradayken onlara alıştırarak yavaş yavaş yanından uzaklaşarak alıştırmayA çalışıyorum
Hem onlara alışıyor hem ben bi mutfağa gidip yemek falan yapabiliyorum artık.
Sabretmek gerek
Şu uyku sürecinde inanılmZ zorlandığım zamanlar oldu ama ilk kez bu kadar kötü oldum diyebilirim , önceki gün 2 gün boyunca uyumadım toplasan 3 saat uyumuşumdur vee sabah 5 de uyanıyordu inan ayağımın üzerine basamadIm o gün bayılacaktımM resmen. Biraz sinir boşalması yaşadım uykusuzluktan yorgunluktan ama bi şekilde geçiyor Allah hepimize kolaylık versin