Alinapoyraz bebeğim 3 aylık. Akşam 20:20 (kurmalı saat gibi😂) uykuya geçiyoruz. Gece 2 gibi uyanıyor aynı sizin gibi konuşmuyorum, göz teması bile kurmuyorum. Emiyor, kakasını yaparsa altını alıyorum geri uykuya geçiyor. Sabah 7-7 buçuk gibi uyanıyor. Salona geçiriyorum altını yapmamışsa bile değiştiriyorum, üstünü değiştiriyorum. Oyuncaklarını gösteriyorum, kucağımda gezdiriyorum, biraz aynada kendine bakıyor. 1 saat sonra tekrar uyuyor. Bizim de düzenli bir uykumuz olmuyor ki gündüz yarım saat uyuması bile yeterli zaten onun için. Uyanıklık süresini maksimum 2 saat tutmaya özen gösteriyorum. Uyku sinyallerini takip ediyorum. Esnemeye gözü dalmaya başladığında uyutmayı teklif ediyorum. Uyumazsa da bir 10 dk oyalayıp tekrar teklif ediyorum. Öğlene kadar kısa uykular uyuyor. 1 ya da 2 gibi 2 saatlik uzun uyku uyuyor ondan sonra yine kısa kısa devam ediyor. Akşam uykusuna geçmeden de banyosunu yaptırıp emzirip uyutuyorum