Kızlar lütfen yardım
Tuvalet eğiitimin de 3. Günümüz kaka yapmadı hala tutuyor. Duplasoft verdim 2 kere normal de hemen etki etmesi lazım ona rağmen tutuyor karnı ağrıyor napıcam bilmiyorum doktora gitsem lavman yapacaklar yaptırmak istemiyorum mecbur kalmadıkça. Hep sıvı şeyler yedirdim kabız değil ama tuta tuta kabız olcak. Yağ sürdüm poposuna yok keyfi yok gerçekten çok zor bir süreç