Dyson v15 ve xiomi mop pro olan biri olarak söylüyorum her ikisi de çok farklı kulvarlarda. Robot süpürgeden bahsetmek gerekirse öncelikle yerde takılacağı bir şey olmaması gerekir haritalandırması hep karışıyor ama çalışırken işim varken ortalığı iki dk topluyorum ben başka bir iş yaparken o da ortalığı süpürüyor. Mop kısmı da halılarımı asla çok ıslatmadı haritalandırmayı düzelttiğimde halıları blokluyırdum oraya gelmiyordu bile şuan üşeniyorum buna. 120 m2 eve şarjı yetiyor. Dyson ise mükemmel bir detay önceki süpürgemde can çekişiyormuşum şuan yarım saatttr bütün evi süpürüyorum ve ardından mop yaptığımda gerçekten evin kirden arandığını görebiliyorum. Halıları temizledikten sonra ben haznesini temizleyip devam ediyorum daha fazla verim alabilmek için. Küçük çocuğu olanlar için çok iyi bir yere bir şey mi döküldü pıt pıt hemen süpürüyorsun. Bence her ikisi de olması gereken ürünler