twinsmomm2 atlas1655 evolvia değil ama Aptamilin prematüre mamasını kullanmıştık acayip kabız ve gaz yapmıştı
AEgemm atlas1655 beneğiniz kaç kilo belirli bir kiloya kadar aptamil eprotein kullanmıştık güzel kilo aldırıyor aptamil prematil denedik ama sadece 1 kutu çok kötü yaptı sonra golden goata geçtik
Nil2022 atlas1655 prematüre olanı bilmiyorum ama evolvia çok iyi bir mamadır. Aptamilden dalan daha iyidir. Ac olanı anti kolik yani aylarca kullandık. Heö kilo alımı hem sindirimi çok güzeldi
atlas1655 twinsmomm2 evet yaa bizde de öyle çok gaz yapıyor ve bebegım ne zaman mama versem kusuyor öyle böyle değil bugün ağzında peynir kesiği gibi kaldı ödüm koptu nasıl çıkaracağımı bilemedım
poyraz33 Evolvia ac mamasını kullaniyorum çokta memnunum doktor önermişti bana neredeyse tüm Aptamil sma hipp golden guat Bebelac hero baby kabızlık gaz yaptı evolvia şükür aştık sonrunlari kullanıma devam ediyorum çok iyi içeriği temiz mama
atlas1655 poyraz33 inşallah bizde memnun kalırız prematüre mama çok bulunmuyor sma baktı 32 şişesi 1300 tlydı 3 gün de bir almam gerekecekti sonra bu mamayı buldum ınsallah kusturmaz
atlas1655 poyraz33 bebegım dün geceden beri gazdan kıvranıyor mamadan olduğunu düşünüyorum acaba sizde de ilk kullanım sonrası böyle bişey oldu mu
atlas1655 AEgemm şuan 3500 bizde küvezde 4 kutu eprorein kullandık ama şuan doktorumuz gerek yok dedi prenstik kullanmaya başladık ama sürekli kustu prematüre bebek maması piyasa da yok resmen
AEgemm atlas1655 kilosu iyi maşallah biz de 2500 gramda bıraktık. Malesef öyle çok kısıtlı her şey düzeltilmiş kaç aylık normal mama kullanamıyor musunuz
atlas1655 AEgemm biz taburcu olalı 20 gün oldu doktorumuz da bir süre daha prematüre maması devam edelim şuan 1 numara ıcın erken dedi sütüm de az yetmiyor birde regli olunca iyice azaldı mecbur mama takvıyesı yapıyoruz. Şuan 20 günlük olarak sayıyorlar 🥰 26 haftalık doğdu Ocak ayında
AEgemm atlas1655 maşallah ona güçlü bebek inşallah bebişin de kabul edeceği zorlanmayacağı mamayı bulursunuz 🌸
atlas1655 Nil2022 ya bizde ilk defa akşam verdık 15 dkka ıcınde baya kaka yapmıştı mamadan mı yoksa yapacağı mı vardı bilmiyorum ama ınsallah gerçekten bize de iyi gelir çocuğum mahfoldu kaç gündür zaten yoğun bakım travması devam ediyor herşeye korkuyor bide çok kusunca çok ağlıyo 😞
Nil2022 atlas1655 çok geçmiş olsun umarım çok iyi gelir ve bir an önce toparlar minnoş. Sağlıkla büyüsün inşallah 🙏🏻