2buçuk aylık bebeğim var ben artık o kadar yoruldum baş edemiyorum yapamıyorum. Kafayı yemek üzereyim. Ne uyuyor ne duruyor habire kucağımda ne sling ne kanguruda duruyor. Hamak aldık yok ana kucağı aldık otomatik yok neler yapmıyoruz ki ama yok çocuk uyumuyor. 30 dk sanki alarm kurmuş gibi kalkıyor. Birde kusan bebek süt yumurta alerji yapıyor diye yemiyorum.Gaz derdi bitmiyor ne masaj ne damla bir işe yaramıyor.Üstüne birde bu aralar memeye alınca çığlık kıyamet ya napıcam ne zaman düzelecek bizde mi sıkıntı