Dorukusunannesi canım bende doktora sormuştum bunu bezini günde 5kere değiştiriyorsan elinle bezi tuttuğunda ağırsa ve genel olarak günde 1kez bezde kakası varsa doyuyordur demişti... ben yaklaşık 1-2 aylıkken sormuştum bunu bebeğin ne kadarlık bilemiyorum ama bu söylediklerim bu aylar içinde geçerli olabilir,,,